HEJ

Denna bilden representerar de senaste 2 veckorna för min del. Har varit stökigt, trött samt upp och ner.





har inte bloggat på länge, förlåt för det. Jag har varit till italien !!! Till milano och sett Inter - Lazio, vilket slutade 2-1 till hemmalaget. Superbra match :) jag for dit med mitt fotbollslag, sundom if, vi tränade 7 ggr där och spelade en match. Känner mig laddad inför säsongen !



Visst cool t-shirt ? :) köpte den, shortsen och skorna i Polen, häääärlig sommaroutfit
( t-shirt - ingen aning. shorts - Tommy Hilfiger. skor - Converse.)
Visst cool t-shirt ? :) Köpte den, shortsen och skorna i Polen, hääärlig sommaroutfit ! (siiir liiiiiiiite pedo ut : < )



Inhandlade också denna supermysiga jeansskjorta från Ralph Lauren, cosy.

Nu måste jag dra på träning till pixne på grusplan ! Hare bra

/ axel


Kommentarer
Postat av: hehe

snyggt!

2011-05-23 @ 18:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0