IDAG ÄR DAGEN

Idag tog jag mod till mig och gjorde det som anses vara det sjukaste som finns. Jag börja cykla i tvåans växel. Å HÅRT GICK E!!!!!!!!!!!


Idag ska ja läs på prov, kommer knappast gå bra eftersom just cykelhändelsen va så sjukt epoloepic. Ja kom på orde själv. Cool? Nae.




Idag är min andra halva, FNAZIBOI, hemma. He blev en massa talas om cykeln förstås. Han sätter säkert upp nå dånarinlägg om sina bravader i Krakow, eller var nu det landet ligger.. Näe, skämt å sido, alla vet ju det är en stad i Slovenien..

/liinosch

Kommentarer
Postat av: erika

krakow ligger i polen !

2011-04-18 @ 18:18:56
Postat av: linus

hahaha, roligast ja ha hört idag erika..

2011-04-18 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0