Börja blogga igen

Nu tänkte jag och axel börja blogga igen får se om linus och jimmy och börjar :)

Idag kom jag hem från stockholm och nyköping dit jag har varit med familjen på semester.

Första dagen på mångad så åkte vi till några släktingar som bodde i stockholm.
Sen åkte vi till nacka forum där jag handla nya skor, skolväska, t-shirt och en keps!
Efter det åkte vi till ikea där jag köpte ett nytt nattduksbord och efter vi varit vid ikea åkte vi till hotellet i nyköping.

På morgonen åkte vi till boda borg (Där man ska gå igen olika hinderbanor och sammarbeta). På vägen till båten så var vi till Stadium outlet sen åkte vi till nacka forum igen då köpte ett par jeans och en wesc hoppare :D


Idag har jag varit ute och kört moped till pörtom och tagit det lungt nu ska jag få och dusha sen ska jag börja göra en ny header lite som en ny start :D



//Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0