Excusez moi!

Har inte bloggat på en tid... Förlåt för det! Denna helgen har det varit höstlov. Prima skinka som man brukar säga xDD  Har varit ett superkul lov. Började med att jag for till stan på torsdagen. Där inhandlade jag nya kläder, fan så skönt! 2 t-shirts, 2 par jeans och 1 hoodie. AWESOMENESS! När klockan slog 18:30 begav jag mig till ehnvallen. Tränade med fotbollslaget i en och en halv timme! När träningen var slut åkte jag till jessica!
Vår sysselsättning på torsdagskvällen.
Åkte hem från mångot på fredagen och när jag kom hem chillade jag bara. På lördagens schema fanns fest i övermalax, det var ju nog trevligt. Tills man krympte 5 år och blev en tolvårig skitunge :)))
Söndagen har bestått av chill med mångot..... Sämsta dagen på hela lovet xDD

/ axel

Kommentarer
Postat av: bezzzttieep

världens bästa och underbaraste människa* ist för mångo.

2011-10-24 @ 15:41:56
URL: http://jessicarex.blogg.se/
Postat av: axel

va har du fö fel?

2011-10-24 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0